فلزياب تهرانسر فلزياب تهرانسر .

فلزياب تهرانسر

خريد گنج ياب تصويري 09372131009

خريد گنج ياب تصويري

گنج ياب هاي تصويري يكي از بهترين و پركاربردترين دستگاه هاي توليد شده در بازار ميباشند. از گنج ياب هاي تصويري ميتوانيد براي پيدا كردن هدف هاي زيادي استفاده كنيد از جمله اتاقك هاي زير زميني، قبرها و اتاقك ها. از ميان گنج ياب هاي تصويري ميتوانيد از برند okm آلمان خريداري كنيد كه به خاطر كارايي زيادي كه دارند علاقه مندان خاص خود را دارند.

براي خريد گنج ياب تصويري بايد به يك شركت معتبر مراجعه كنيد و دستگاه خريداري كنيد. اگر ميخواهيد غير حضوري دستگاه خريداري كنيد ميتوانيد از شركت فلزياب تهرانسر ثبت سفارش كنيد. شركت فلزياب تهرانسر يكي از با سابقه ترين شركت هاي فروش در زمينه دستگاه فلزياب و گنج ياب ميباشد. در ادامه مقاله با ما همراه باشيد ميخواهيم چند نمونه از بهترين فلزياب هاي بازار را به شما معرفي كنيم.

فلزياب تصويري توربو ۲۰۰۰۰

دستگاه فلزياب توربو ۲۰۰۰۰ يكي از بهترين و قويترين دستگاه هاي تصويري از برند okm آلمان ميباشد. اين دستگاه حاصل سال ها تلاش مهندسين شركت فلزياب تهرانسر ميباشد. يكي از با كيفيت ترين دستگاه هاي موجود در بازار فلزياب turbo 20000 ميباشد، كه شامل يك سال گارانتي و خدمات پس از فروش ميباشد و به صورت حضوري براي شما تست ميشود.

خريد گنج ياب تصويري

بهترين فلزياب تصويري:

فلزياب تصويري turbo 20000 دستگاهي است كه شامل نقطه زن و لايو اسكن ميباشد كه با لايو اسكن اين دستگاه ميتوانيد فلزات زير زمين را به صورت زنده مشاهده كنيد با اين دستگاه ميتوانيد تمام دفينه ها را پيدا كنيد. شما ميتوانيد با اين دستگاه اسكن را ذخيره كنيد و بعدا مورد بررسي قرار دهيد. اسكن هاي گرفته شده به صورت تيف رنگي ميباشند و اسكن ها را بايد زمين شناسان مورد بررسي قرار دهند. اگر قصد خريد گنج ياب تصويري را داريد و اپراتور حرفه اي هستيد پيشنهاد ما به شما اين دستگاه ميباشد. البته كه مهندسين شركت به شما كاملا آموزش ميدهند و دفترچه فارسي راهنما در اختيار شما قرار ميدهند.

خريد گنج ياب تصويري

نحوه كار گنج ياب تصويري:

دستگاه هاي فلزياب تصويري در هنگام اسكن از سطح زير زمين داده ها را ذخيره ميكنند، و به كمك نرم افزار ويژواليزر اين اطلاعات را به صورت گراف يا تصاوير سه بعدي نمايش ميدهند. بيشتر دستگاه هاي داخل بازار با نرم افزار ويژواليزر كار ميكنند. اپراتور ميتواند با كمك سيستم و نرم افزار ويژواليزر تجزيه و تحليل كند و ميتواند با ارزش بودن و يا بي ارزش بودن فلزات زير زمين را تشخيص بدهد.

قيمت فلزياب تصويري:

شما ميتوانيد براي اطلاع از قيمت دستگاه هاي شركت فلزياب تهرانسر با ما تماس حاصل كنيد،+ تا كارشناسان شما را راهنمايي كنند. ۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹

معرفي بهترين فلزياب از ديد مشتريان:

۱-گنج ياب تصويري توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج ياب بوقي كامپكس ايكس ۵

۳-گنج ياب تصويري ايكس دبليو

۴-گنج ياب جي ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج ياب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج ياب بوقي نوا پلاس

۷-ردياب فركانسي آكااس هفت آنتن

۸-ردياب آنتني آكااس تك آنتن

خريد،فروش،تعمير و ارتقاء انواع سيستم هاي فلزياب،گنج ياب،معدن ياب و طلاياب

با بهترين قيمت و بهترين كيفيت با يك سال گارانتي شركتي و ۱ سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتري توسط خود مشتري انجام مي شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمينان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما اين به اين نكته توجه كنيد كه شركتي كه دستگاه را ازآن خريد ميكنيد داراي خدمات پس از فروش باشد تا در صورتي كه بعد از خريد احتياج به قطعه و يا آموزش داشتيد بتوانيد با شركت مورد نظر تماس بگيريد و يا حتي بتوانيد دستگاه خود را ارتقا دهيد .

شركت فلزياب تهرانسر

فروش فلزياب

براي مشاوره رايگان  خريد و فروش فلزياب ها با كارشناسان شركت فلزياب تهرانسر در تماس باشيد. شماره تماس كارشناس خريد فلزياب و تعميرات فلزياب آقاي مهندس زماني : ۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹-۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹ و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

آدرس پيج اينستاگرام شركت فلزياب تهرانسرآدرس پيج اينستاگرام شركت فلزياب تهرانسر


برچسب: فلزياب توربو 20000+خريد گنج ياب تصويري+فلزياب تصويري+گنج ياب تصويري+فروش فلزياب تصويري+خريد و فروش فلزياب،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۴:۰۵ توسط:مهندس زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :